Viktoria Pratar om hur ni blir medlemar

Viktoria/ sen jag var typ 4-5 år så Gilllade jag och klä upp mig och klä ut mig tilll grejor och jag Gillade högklackad såklart!
och nu så Gillar jag helt plötsligt skor smink kläder jag är galen i mode! och det är jus åklart därför vi gjorde sidan det rä just om en liten klubb därför den just heter Shoppingklubben
så eftersomd et står SHOPPINGKLUBBEN så borde det ju vara en klubb eller hur så just nu kan ni anmäla er ni kan bli
medlemar i denna klubb det enda nis ka göra för att bli medlemarär och skriva komentar och det ni ska skriva är :jag vill bli medlem i Shoppingklubben: och mankan inte bara bli medlem så här ni måste ha en egen blogg sida för det kom ihåg det för när jg sett att ni komenterat och sagt det loggar jag in iner sida och skriver Välkommen eller Tyvär! så
 nu har ni hört om hur ni blir medlema i denna Klubb
Kom ihåg endast för de som Gilar mode och kläder ! Tack så mycket Av : viktoria Ägaren i Shopping Klubben

Kommentarer
Postat av: claudia

viki förlåt men du är ju inte bara ägaren i klubben jag försöker göra mitt bästa för att hjälpa till med sidan

2008-11-25 @ 17:58:51
URL: http://shoppingklubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0